Vandring

I lördags tog jag, Emmy och Sofia bilen till ett friluftsområde utanför Uppsala för att göra en kortare vandring och så klart fika! Solen sken och det var riktigt härligt vårväder till skillnad mot hur den här veckan har börjat. Men på fredag åker jag hem till småland för ett 10 dagar långt påsklov så vädret här i Uppsala spelar mindre roll. Annars så har period 4 börjat med de sista kurserna Lantbrukets Växtproduktion och Ekologi och miljövetenskap, den sistnämnda kursen älskar jag! Ekologidelen i Biologin på högstadiet var min favorit. Det känns väldigt lustigt att första året på agronomprogrammet snart är över, 5 juni skriver vi sista tentan och efter det börjar ett 3 månader långt "sommarlov".
 
Fick besked igår att jag kommer få sommarjobb inom hemtjänsten där jag jobbade förra sommaren och det känns väldigt bra då jag har planer på att åka till USA nästa sommar. På tal om resa så har jag och Malin lite spontant bokat en resa till London över valborg! 28 februari - 2 maj vilket betyder att det igår bara var 3 veckor kvar tills vi åker.
 
Detta blev långt och osammanhängande men en uppdatering om mitt liv just nu i alla fall. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0