Tillbaaaaaka

 
Wow jag är tillbaaaka!! Efter sisådär 3 månader utan ett enda ord skrivet på den här bloggen. Så vad har hänt under denna otroligt långa tid? Jo jag har fått kontrakt på en bostad ute vid skolan så dit flyttar jag om 1.5 vecka och då flyttar äntligen Wille upp hit! Jag kände lite yolo och hoppade av en ekonomimkurs som inte gav mig något ändå så nu ligger jag 5 hp efter men det ska jag ta igen någon gång i framtiden. Det blev jullov och ett långt sådant där jag hann träffa mina fina vänner som jag saknar hela tiden! Firade jul med min lilla släkt hemma hos min moster, nyår på Öland och firade min tjugoförsta födelsdag hemma med en massa god mat. När jag sedan kom tillbaka till Uppsala den 14 januari så hade jag vårkänslor, köpte tulpaner och lekte inredare. Men sen kom snön och nu måste jag väl inse att det faktiskt inte är mars utan januari fortfarande! Nu ska jag spendera den här helgen med att börja flyttpacka lite smått, försöka plugga, se en massa serier och imorgon blir det pulkaåkning med utbytesstudenter!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

kul att vara tillbaka ju! Hoppas du stannar nu :)

2015-02-24 @ 09:36:21
URL: http://malinviola.blogg.se/
Postat av: Ellen

sv: Yay! Saknar din uppdatering lite grann nu va, haha :)

2015-02-24 @ 17:58:21
URL: http://ellengrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0