Some things

Idag efter skolan följde jag med mamma och pappa till farmors sommarhus. Hade inget bättre för mig.
Hittade ett jättefint skal från ett fågelägg, men hade tyvärr glömt kameran.

Vilket härligt väder det är idag, har inte kollat hur varmt det är, men det känns precis som sommar. Inte en endaste kall blåst någonstans. Håller föresten på att installera The sims 2 nu, eftersom det försvann när datorn lagades. Har haft sån lust att spela det. Så nu måste jag bara vänta på att det ska installeras klart.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag har inte spelat the sims 2 på jättelänge!:o Jag fick faktiskt också lust att spela det. :P Ha en bra dag :)

2009-04-24 @ 18:23:11
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0