Today is it Monday

Idag känns det som att hela världen har påsklov, men inte jag inte. Blev skola som vanligt, men nu är det bara två dagar till med vanliga lektioner och sen innebandy turnering på torsdag och efter det är det påsklov!! Som jag har väntat :)
haha och då när vi har påsklov har inte dom som har påsklov nu det. Blev det där för invecklat?? Aja lov snart iallafall.

Annars har jag bloggtorka just nu men hoppas att ni kommenterar lite bättre. Så mycket roligare då.
Just det idag ska jag beställa dom där skorna ifrån H&M som jag bloggade om för ett tag sedan. Vet bara inte om jag ska välja dom bruna eller svarta, lutar just nu åt dom bruna men jag hinner säkert ändra mig.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ska du vara med på innebandytuneringen imorgon?

Vilka skor ska du köpa? Jag hittar ingen bild :P

<3

2009-04-08 @ 17:23:56
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0