Bröllop och snyggingar

Hejsan! Kollade precis klart på bröllopsduellen, riktigt rolig film. Vi har sådant där Telia grejs så att man kan hyra film direkt med fjärrkontrollen så jag bestämde mig för att pröva och då fick det bli bröllopsduellen. Annars har jag mest läst idag. Började med den andra Twilight boken - (När jag hör din röst) igårkväll och läste klart den idag. Den är ju alldeles för bra för att man ska kunna lägga den ifrån sig. Och igår såg jag filmen för andra gången och Robert Pattinson är ju bara såå snygg. Haha han får hamna på min lista över snyggingar tillsammans med Erik Hassle och Nick Jonas ;) Nu ska jag se trailern till New Moon och längta tills den kommer. ( Nej jag är iiiinte alls galen i twilight)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sv: Jag tyckte iallafall att det var super kul när du skrev det! xD

Vad ska du göra idag? :)

2009-08-15 @ 11:21:37
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0