ENVARMDAG

Idag har det verkligen varit sommar! 25 grader (om inte mer) i skuggan, härligt! Åkte med mamma, Emma, Bea och Linnéa till Skiren för att bada och sola. Det var alldeles lagom varmt i vattnet så det blev mest att bada, kan ju hoppas på att man fick lite färg på kroppen iallafall. Började också läsa på en shopaholics bekännelser och jag är fast, så himla bra bok! Rekommenderas!!

Uppdatering på min lista:

• Randig t-shirt (randiga tröjor överhuvudtaget)
• Stickad kofta - KÖPT

• Jeans (två par)

• Vinter skor

• Rutig skjorta

• Svarta leggings/tights - KÖPT

Och så ett korall färgat nagellack - KÖPT

Kommentarer
Postat av: ellen

haha, jag tror jag hänger med faktiskt, för en gångs skull. (;

så tack & detsamma, din är superfin! (:

2009-08-08 @ 22:51:56
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0