DECEMBER

Herregud! (på tal om gud, jag är konfirmerad och har inte varit i kyrkan sen skolavslutningen, hoppas jag blir förlåten) Det är redan December varför går tiden så fort? Bara 22 dagar kvar till jul och jag har inte köpt en enda julklapp, tur att vi ska till Stockholm imorgon. Sitter just nu och funderar på vad jag måste ha med mig imorgon ska till affären sen och köpa godis och så måste jag ladda Ipoden + lägga in en massa nya låtar. Bussen går vid halv sex (på morgonen) imorgon så ikväll ska jag gå och lägga mig extremt tidigt, vet inte om jag kan somna men man kan ju försöka ;) Kameran får troligtvis följa med så det blir en del bilder sen på bloggen när jag kommer hem igen. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: ja, en riktig jul var ju jättemysig! åh.. saknar den lite faktiskt. (;

2009-12-02 @ 16:29:10
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det va så kul i Stockholm :D

2009-12-04 @ 14:51:45
URL: http://Reebeecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0