Jul

Denna jul har varit väldigt bra! En massa julmat, knäck, julmust, skinka mm :) Och julklappar såklart ;) Fick allt jag önskade mig och en massa mer. Hood ifrån BikBok, pengar, böcker, en film, en tröja, presentkort, godis, body butter, en hårmassage sak, har säkert glömt nåt, men kommer kanske en bild på allt senare.

Idag blev det mellandags rea i Kalmar, hittade inget som var på rea men köpte mig en egen försenad julklapp. Ett par gråa converse :) hittade också en tröja på Monki som jag ska få i födelsedagspresent. Bara 12 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart dax att övningsköra??? :D

2009-12-29 @ 11:33:16
Postat av: Amanda

Sv till anonym: Haha skulle inte tro det, väntar ett år eller två till ;)

2010-01-06 @ 22:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0