08.07

Uppe tidigt idag, suck hade gärna sovit längre men solen sken rakt in i mitt rum. Aja härligt med 1 Mars och sol.

Igår var jag ju som sagt i Kalmar, pappa skulle köpa nån såg och mamma skulle handla på CityGross. Blev en snabb koll inne i stan också. På Lagerhaus köpte jag presenter till Rebecka. Och sen kollade jag lite inne på Monki (Som äntligen har öppnat) blev en tröja där, visar bild på den senare. Sen när vi kom hem var det stressigt, skulle slå in paketen, byta om, sminka mig osv. Men hann precis i tid till Rebecka, där blev det Tacos, prat och anden i glaset (Som inte funkade, lite synd tycker jag) Hem vid tjugo i tio och då såg jag Brottskod Försvunnen och sen nån film. Idag ska jag göra rent marsvinburen och akvariumet. En städdag med andra ord. Kanske hörs senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0