Hemma igen

Då var man tillbaka efter en helg tillsammans med en massa åttor på kastlösa ;). Har haft det väldigt kul, Hände en massa saker tex att brandlarmet började tjuta när vi kollade på melodifestivalen. Det brann inte utan ångorna ifrån duschen startade larmet. Ja och så sjöng lärarna för oss på rummen innan dom sa god natt, vi lekte också en massa lekar ute i regnet och var i kyrkan såklart ;). Idag när vi skulle åka hem var bussen försenad, så vi fick vänta i en och en halv timma! Aja på bussen hem sov typ alla, haha okei kanske inte alla men några. Är sjukt trött iallafall så blir kanske att se nån film senare. Men nu ska jag läsa alla bloggar som jag inte har kunnat kolla under helgen.

Vet att bloggen är lite tråkig just nu och saknar bilder, men min systemkamera kommer snart ,så då kommer bloggen att bombas av bilder!

Kram

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Svar på mitt inlägg: Haha, ja det var en jobbig råttjakt ;)

2009-03-08 @ 18:15:11
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0