Lite tankar ifrån Mig

Har duschat och haft i en hårinpackning så nu känns mitt hår super fräscht ,och jag har lite tid över till att skriva ett inlägg ;)
Utvecklingsamtalet gick väldigt fort fanns inte så mycket att prata om ,skulle skriva en individuell utvecklingsplan. Och så frågade han såklart om jag hade tänkt det här med gymnasium. Vilket jag inte har gjort..hehe..
Är kanske dags att börja tänka på det?  Funderar lite på naturbruksgymnasiet fast jag vill ju bli Veterinär och då är det ju Natur som gäller. Pappa tycker absolut att jag ska gå Natur, men jag är mer åt att gå naturbruk och sen läsa vidare. Vill hellre ha mer praktik än att läsa Kemi,Matte,Biologi och Fysik. Är verkligen svårt att bestämma sig. Från Förskolan till Nian har det ju liksom varit bestämt vart man ska gå, men snart är det dags att bestämma själv.

Nu ska jag ner till mamma och pappa och se på Sjukhuset, rätt så skoj faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0