En ny TISDAG

HejHej!! Höstlovet är slut och vi har gått två sega dar i skolan. Varför ska loven/helgerna gå så himla fort? Iallfall så är dom två jobbigaste dagarna gjorda nu, dessutom fick vi fika av skolan idag, en fryst bulle och festis men det är ju alltid nåt ;)
Imorgon blir det en massa tyska plugg, Torsdag ska jag till frisören, Fredag blir det nog hem till Sofia med dom andra och se film längtar♥ Lördag - Kalmar och Söndag är det ju fars-dag så då tror jag vi ska till Emågården för att äta med farmor. Ja det är fullt upp kan man väl säga.

Ska försöka berätta kortfattat vad jag har gjort på lovet.

Spelat alldeles för mycket sims, varit med Bea och spelat Wii, varit med Rebecka och sett skräck film, Vimmerby- Höstmarknad (Köpte en massa fudge) Kalmar för att kolla in det nya modehuset vid Hansa city, Mönsterås- tända ljus vid mormor och morfars grav + köpa nytt halsband till Zorro, läst ut Tyskungen, krattat löv och sovit (såklart;)

Nu ska jag kolla facebook och sen Ugly Betty och House! :) Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecla

haha jag var ju också där och åt eller inte ;P haha Men det var jätte kul hos Sofia =). Nu har du ju skrivit jätte många inlägg när jag inte haft ngt internet, haha =) <33

2009-11-15 @ 20:57:40
URL: http://rebeckazzblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0