Sjuk Helg



Har varit sjuk i helgen, därav uppdateringen. Var på dans med skolan i Torsdags kväll, kom hem vid elva och somnade säkert inte förens halv tolv sen upp halv sju på Fredagen. Hade frossa och värk i hela kroppen. Som tur var så fick vi gå hem vid elva :) resten av dagen låg jag på soffan och sov/tittade på tv. På kvällen åkte jag och dom andra till Malin för att fira hennes födelsedag. Stannade bara i två timmar pga av feber. På Lördagen var det öppet hus på gymnasiet här i Högsby. Åkte dit med Rebecka och Malin en stund. Igår vilade jag mest, och idag när jag vaknade hade jag hosta och huvudvärk, så jag stannade hemma. Och nu känner jag mig mycket bättre.

Blev ett väldigt långt och egoistiskt inlägg ^^

Kommentarer
Postat av: ellen

ja, jag är typ kär.. (:

2009-11-24 @ 20:27:26
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0