Godis, Bio, Kalmar



Igår var jag alltså i Kalmar med familjen. Men innan vi åkte dit blev det Berga ett tag var en slags "marknad" där med en massa lotter och godis ;) I Kalmar köpte jag ett par jeans och tröjan som jag hade sett på JC. Ska försöka fota det imorgon elr så fort jag får tid. Sen blev det mat och efter det bio. Såg Sommaren med Göran och den var riktigt bra. Skrattade ungefär hela tiden :)
Imorgon är det Måndag igen, visst är det Måndag oftare än Fredag? Det tycker jag iallafall. Och nu till veckan har vi en massa läxor + svenska prov på substantiv, adjektiv, abverb mm. det är ju lagom kul!

Ni kanske inte orkade läsa all text men men, Kram

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag orkade läsa :)

2009-09-07 @ 17:33:58
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0