Tisdag



Sitter just nu i sängen och kolla på något program om en mamma som fick åttlingar!! och så hade hon 6 barn sen innan (!!!) läser också på tyskan och so:n. Idag fick vi hem våra ryggsäckar som vi ska ha till hajken. Vi ska cykla 9km till stället där vi ska bygga vindskydd, åka på risflotte, laga mat på stormkök och ha allmänt kul :)

På fredag ska jag och familjen kanske på bio, mamma fick biobiljetter av oss andra när hon fyllde år. Men vi har inte bestämt film ännu. Blir nog att gå lite på stan också, ska kolla efter en stickad tröja som jag har sett på JC om den inte finns vet jag att Gina har en liknande. Kram

Kommentarer
Postat av: ellen

tack så mycket! (:

kul med hajk. (:

2009-09-01 @ 20:51:32
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Sv: Jag hoppas verkligen inte att det är svininfluensan men jag börjar få svårt med att andas :S

2009-09-02 @ 08:09:56
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0