Onsdag kväll

Sitter just nu väldigt bekvämt med datorn i sängen och läser lite bloggar. Var tänkt att jag och Bea skulle åkt till Kalmar imon, men hon har blivit sjuk :/ dumma maginfluensa om det är det som håller på att spridas genom hela Högsby, bara det inte kommer hit!!
I Tisdags var jag ju som sagt och hämtade/köpte en duvtransport av Emma (Ruths uppfödare) när vi kom dit tittade vi först på marsvinen (alltid lika söta!) hennes två dräktiga honor var riktigt tjocka, så det kommer nog bebisar vilken dag som helst. Hoppas hoppas på många honor :)
Annars har jag mest slöat runt hemma, eller jo jag var ju i O-hamn med mamma för att köpa hundmat. Men den sorten var slut så när vi var på väg hem kom vi på att veterinären kanske hade det fodret. Så vi åkte dit för att kolla och såklart hade dom precis den sorten vi skulle ha. Smart av oss att inte åka dit först ;)
Imorgon ska jag nog baka och städa, ja så får det bli!


(ÄNTLIGEN ÄR DET VÅR) haha var bara tvugnen att poängtera detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0