Marsvinsprat

Just nu sitter jag och chattar med Gina på msn, hon samåkte med oss till utställningen som var i Linköping i Juni, så nu ska jag åka med henne till Nordiska Mästerskapen i Eskilstuna 11 September. Så idag har jag anmält och skickat in betalningen. Och dessa följer med:

Tindragårdens Peebles - UNM-Pet
Bäckebo´s Rom Russin - UNM-Pet, Pet
Bäckebo´s I´m in Love - UNM-Pet, Pet

Ska bli riktigt skoj att komma iväg på en så stor utställning, det kommer även finnas "försäljare" av olika marsvinsprylar så jag hoppas på att hitta en särskild marvinsskylt :) Det kommer absolut finnas en hel del fina marsvin till salu, kommer bli svårt att inte ta med någon hem ;)

Igår anmälde jag även till Kalmar utställningen 25 September (blir en massa farande i September känner jag;)

Bäckebo´s Rom Russin - Pet
Bäckebo´s I´m in Love - Pet
Tindragårdens Peebles - Pet, Klippt Långhår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0