Nu var det ett tag sedan...

men har inte hunnit skriva något nu när skolan dragit igång. Ja som sagt har jag nu börjat på gymnasiet vilket känns ganska konstigt :P Min nya klass är i alla fall SP10B. Det är så mycket nytt nu i början så jag vet inte vad jag ska skriva, men skolan är stor och schemat väldigt bra (slutar vid 13.00 måndagar och fredagar!)
Idag har jag varit i Kalmar med mamma för att kolla om en bokhylla på IKEA och en bärbar dator, hittade båda två + en tröja på Bikbok. Är ruskigt nöjd över mina köp! Och som ni kanske kan gissa så sitter jag just nu vid min dator :-) Det är riktigt stort för mig att ha en egen dator då jag innan har delat en gammal bärbar dator tillsammans med mamma och den stänger av sig när den själv vill :P  Ikväll ska jag kolla på Bröllopsfotografen som dom visar på fyran, såg den på bio i vintras men det ska bli kul att se den igen.
Ett inlägg om datorn kommer strax :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0