Tv-serier


(Bild från Stockholm, Mjukglass yeah!)

Bilderna ifrån Stockholm kommer då och då istället för ett enda inlägg, var hos Sofia igår och vi var ute och fotade så där har jag också en del bilder att visa.

Jag har förresten börjat följa ännu en Tv-serie (suck, ja jag och mina tv-serier) Greek heter den, jag har sett några avsnitt då och då när den gått på tv men har inte fastnat för den. Men förra veckan började jag kolla första säsongen och nu är jag fast! Cappie är helt klart favoritkaraktären! ^^
Just det, har även börjat kolla på Mad Men säsong 1 men har bara sett till 7:e avsnittet så kan inte riktigt uttala mig om jag gillar den eller inte. Den är iallafall annorlunda kan jag ju säga ;) Nä en regnig dag som denna får man faktiskt sitta inne och se på film/serier. Har ju lovat ett inlägg med film tips och det kommer, jag lovar :-)

Nu: Generation Kill, Alexander Skarsgård ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

nej, bill! ;)

visst gör den! jag är pepp, haha. :)

2010-08-17 @ 16:42:08
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0