1 vecka kvar

I morgon är det 1 vecka kvar till julafton! Helt galet hur december kan ha gått så fort. Ska bli skönt med jullov men jag kommer att sakna min klass! Tur att vi tjejer i klassen ska ses nästa år (konstigt det låter men ja i början av januari ;) och gå ut och äta. Kommer bli jätte mysigt.
Igår var vi iväg till Kalmar med samhällskunskaps läraren och vår historia/svenska lärare. Dagen började på Barometern där vi gjorde egna löpsedlar och fick fika :-), sedan gick vi och åt lunch på Italia - himla god pizza buffé! Dagen avslutades på Kalmar slott. Vart en jätte rolig dag som jag gärna gör om ;-)
I kväll ska det pluggas historia då vi har prov på det i morgon - tur att jag tycker historia är roligt.
P.S Fick MVG på matte provet! Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0