Tja

Bloggen har varit sjuk ett tag... kan vi säga... eller ja det är väl snarare jag som har varit sjuk. Usch! Men nu mår jag bättre!
Helgen som varit skulle jag ha varit iväg till Rävlanda i lördags, men det blev inget då min föräldrar inte tyckte jag skulle ut i det här vädret :/ aja det kommer fler utställningar nästa år! Blir ett härligt jullov nu för grisarna, det förtjänar de verkligen!
Söndagen var jag iväg till kalmar med Amanda, Annamalin, Kajsa och Elin, riktigt skoj hade vi fast vi inte hittade så mycket julklappar, eller jag gjorde inte det ;-)
Nu ska jag och mamma strax åka till skolan och kolla på ESV föreställningen. Jag har haft bild (vilket vi bara ska visa upp på väggarna utanför aulan) så jag kan bara sitta och se på alla andra som ska dansa, sjunga och spela - otroligt härligt att slippa stå uppe på scenen och vara nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0