Världscupen

Denna helg har spenderats i soffan framför Världscupen, mest längdskidor då. Man måste ju bara älska vinterstudion de är ju för roliga! Det där lät kanske lite konstigt men kolla in det här klippet när Jonas testar sig emot Anders Södergren här, kanske är det min humor som det är något fel på ;-)
Strax är det dags för herrarnas stafett, kommer bli spännande med Marcus Hellner och Petter Northug på sista sträckan, jag hejar såklart på Marcus även om jag hoppas på att få se en spurtande Northug ;-)
Som ni kanske märker så är profilbilden på bloggen i konstig storlek men jag har tänkt fixa det på jullovet. Gillar bilden jätte mycket, duktiga Bea är det som har tagit den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0