Babbel


Lite knasigt med en sommar bild när det är -8 grader ute, men man kan ju alltid drömma sig bort ;)

Tisdag

Känns knäppt att man kommer in i "skol-rutinerna" så snabbt efter ett lov, lärarna har kanske hjärntvättat oss eller nåt. Idag är jag lite sur över Guldbaggegalan, Joel Kinnaman var ju nominerad till bästa manliga biroll men vann inte. Men man fick iallafall se honom lite och han är ju sååå snygg! Mitt humör lättades upp av att Noomi Rapace vann bästa kvinnliga huvudroll som Lisbeth i Män som hatar kvinnor. MSHK vann även biopublikens pris och bästa film tror jag det var.
Imorgon ska jag iväg till Oscarsgymnasiet och kolla Samhäll och Natur, stannar kvar i O-hamn med Malin och Rebecka efter det och kollar lite på stan/fikar :)

Notering till mig själv: Du måste hinna se Snabba Cash, Avatar och I skuggan av värmen. Joel Kinnaman är ju med i Snabba Cash och I skuggan av värmen, Kan ju Iiinte vara därför jag ska se dom ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska bli kul =), vill också se Avatar och Snabba cash ;P :D

2010-01-26 @ 16:51:48
URL: http://Reebeecka.devote.se
Postat av: ellen

ja, jag blev apsur! :(

åh.. :) då har jag ännu några filmer på att se-listan, haha.

men attans, jag hade ju tänkt se avatar i o-hamn bara för att det var 3D med då sket det sig. ;)

haha, jag har också planerat att se i skuggan av värmen bara för att han är med. tack och lov att det inte bara jag som är besatt! ;)

2010-01-26 @ 19:07:50
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0