Bränna

Har precis sett ett avsnitt av Glee på datorn, dumma TV4 visar serien på hel knäppa tider så jag har missat en massa avsnitt. Men nu har jag snart kollat ikapp. Och jag hade nästan glömt bort hur bra Glee är! Har fyllt Ipoden med massa Glee låtar som jag lyssnade på igår när vi var vid Ekerum på Öland :-) På tal om Öland så fick jag en förbaskat svidande bränna över hela kroppen, kunde knappt somna igår kväll. Får hoppas bara att den blir brun och inte bara röd som den är just nu ;)
Nej nu måste jag upp och ge marsvinen deras medecin, sista veckan nu så snart är det dags för den stora sanerings-dagen, då hela rummet ska virkonas! DÖ RINGORM DÖ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0