Sommarlov, Spotify, True Blood


(Skiren-09)

Haha har ju glömt att skriva SOMMARLOV!! Känns både bra och inte bra, sorgligt att lämna alla härliga nior och underbara 9A. Blev en del tårar på skolavslutningen.  
Förövrigt så har jag äntligen Spotify på "min dator" (en gammal laptop som stänger av sig när den själv känner för det) visserligen Spotify Open som man bara kan använda 20 h varje månad, men bättre än inget eller hur? Och så väntar jag på ett paket ifrån Cdon.com med bla min True Blood season 1  box (!!) och Pearl Harbour (älskar den filmen, påminner mig om när vi såg den med Linda M i skolan :)

Världens bästa låtar <------ Min playlist på Spotify (wow!!) ;)


Kommentarer
Postat av: beatrice

Fick lust att bada nu :)

2010-06-29 @ 18:17:49
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0