7 Maj

Orientering idag...i ösregn! Inte kul. Men det gick ändå, efter att jag varit duktig och hittat fyra kontroller så hittade jag Jesper ute i skogen, så vi hjälptes åt för att hitta de sísta. Tillbaka i skolan var jag blöt om fötterna och hungrig. Musik och Matte (där vi spelade Yatzy, och jag fick VG på nationella!!) och sen hem.
Ja när jag kom hem åkte jag och mamma till Karlsson för att köpa lite saker och nu sitter jag här och gör inte så mycket.
Är sjukt lite kvar i skolan innan sommarlovet, HKK prov, Musik prov, sista delen av Fysk nationella och nån inlämninsuppgift, sen börjar vi med musikalen som kommer bli väldigt bra :) Nästa vecka är det bara två dagar med lektioner, friluftsdag onsdag och ledigt tors-fre :) Detta kommer bli bra känner jag på mig!
Och förresten så fyllde Zorro 3 år i Onsdags och det firades självklart med tårta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0