Dag framför tv:n

Sitter just nu framför tv:n och "Ensam mamma söker" fy vad jobbigt det programmet kan vara! Men endån så sitter jag där varje söndag...
Denna söndag har spenderats ganska mycket framför tv:n vilket beror på det tråkiga vädret. Först längdskidåkning (Marcus Hellner!) sedan Harry Potter och fången från Azkaban, Grey's Anatomy, Cougar Town och Gossip Girl. Mitt i alltihop kom Bea för att fota "hemma hos" vilket var jätte skoj och jag hoppas bilderna blev bra ;-) kan även tillägga att på förmiddagen städades marsvinsburen.
Ni som såg Gossip Girl, säg att det inte bara var jag som skrev rakt ut av glädje när Blair och Chuck kysstes!? (haha mamma tycker att jag engagerar mig för mycket ^^) Coolt också att Robyn var med!
P.S Imorgon är vi lediga från skolan (!) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0