Harry Potter

Känns som torsdag idag, kan bero på att lärarna envisades med att säga "nu får ni inte vara uppe så länge ikväll, då det är skola imorgon!" Men jag har en stark fredags känsla och den ska inget få förstöra!
Nu fick jag höra att nästa lördag åker jag och familjen till Kalmar för att se Harry Potter! (Äntligen! :D) Planerna för i helgen ser ut såhär: lördag: inget speciellt bestämt, på söndag ska Bea komma hit och fota "hemma hos mig". Vad jag ska hitta på på måndag har jag ingen aning om, jag föreslog för mamma att vi skulle sätta upp min adventsstjärna och mina julgardiner men nja hon vill vänta till helgen istället ^^  kan inte förstå varför, jag tycker man ska njuta av julen så länge det bara går. Har jag förresten sagt att jag snart fyller år? Bara 7 veckor kvar sedan är jag 17. Tänk, om ett år är jag snart 18 och myndig! Hjälp vad tiden går fort...
En liten bild på Harry Potter (är det bara jag som alltid när jag säger Harry Potter hör i mitt huvud hur alla i filmerna säger det "oh it's Harry Pootter" haha) Glöm inte att de visar Harry Potter och de vises sten på femman imorgon, lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0