Hund efter hare

Började skriva ett inlägg tidigare idag men något kom emellan och nu är det inte aktuellt längre ;-)
Idag vet jag inte vart dagen har försvunnit, det enda jag har gjort är att spela sims, äta, varit i skogen med hunden och mamma, läst på inför samhälls provet och vägt marsvinen.
Vi har två prov nu till veckan, samhällsprov på torsdag och matteprov på fredag. Vår klass har blivit ganska bortskämda med att knappt ha några läxor eller prov, men nu kommer allt på en gång...
Nu hoppar jag vidare till en annan sak som hände när jag var åt skogen med mamma och Zorro. Jo Zorro hade satt sig så fint uppe på ett litet berg och så skulle jag fota honom med mammas mobil..wroooom så försvinner Zorro iväg efter en hare! Stackars haren försvinner långt bort över en kulle och Zorro är efter. Jag och mamma börjar gå upp emot vägen och sedan ställer vi oss för att vänta på att Zorro ska komma tillbaka. Efter några minuter ser man något svart långt långt bort som kommer springande. Zorro har hela munnen full utav fragda och tungan hänger ner till marken. Tur var det att han komma tillbaka iallafall (han har jagat hare en gång innan, och kom även då som tur var tillbaka) kan ju säga att det är en trött hund som ligger i soffan just nu ;-)
Ska nog ta och se senaste Vampire Diaries avsnittet nu innan Cougar Town börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0