Kalmar,Harry Potter,SNÖ

Idag har jag och familjen varit iväg till Kalmar. Först blev det Ikea & affärerna där ute (och såklart köttbullar på Ikea ;) sedan en timmas väntan innan bion, vi såg Harry Potter och Dödsrelikerna - den var ruskigt bra! Hade faktiskt inga höga förväntningar innan men den var helt klart riktigt bra! :-) När vi sedan skulle hem så var bilen helt täckt i ett decimeter tjockt lager med snö! Jag var duktig och hävde ner all snö (hamnade mest i mina skor) så att vi kunde åka hem. Hela vägen fram till Ålem fick vi köra i 30 (!!) och man såg knappt en meter framför bilen. Tog ungefär en och en halvtimma men nu är vi hemma :-)
Hittade både ett par jeans, en jacka, skor och en tröja + en julklapp så jag är jätte nöjd med dagen! Nu ska jag se om det går något roligt på tv:n ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0