Kvällen som var...Idag

Blev en jätte lyckad kväll igår hos Malin. Idol och massa prat ;-), åt förresten qournfärs för första gången och förundras över att det smakar exakt som vanlig köttfärs!
Idag känns det som söndag tur att det då bara är lördag. Har precis städat klart hos marsvinen och nu är de ute på golvet och springer (skuttar) runt. Nu funderar jag på att spela lite Sims ett tag :-)
Igår bestämde jag och Gina att vi försöker ta oss till Rävlanda 4 December, det är ju trots allt julshowen! Kommer bli riktigt skoj!
De jag har anmält är:

Bäckebo's Rom Russin - Pet

Luneas Rosmarin - Pet och Julpokalen Pet

Men innan dess så är det Bäckebo på lördag! Ska ha med mig hela 4 marsvin! Vilket är det mesta jag någonsin har haft med mig, tur att det är en ganska liten utställning.
Haha folk som inte håller på med marsvin/utställningar måste tycka jag är galen som flänger runt över hela Sverige! ^^
Men efter Rävlanda i December blir det ingen utställning förren i slutet av januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0