Abstinens

Jag har sån jäkla True Blood abstinens så det är inte sant! Säsong 4 kommer inte ut förens sommaren 2011!! Som tur är så har jag säsong 1 och 2 på dvd och säsong 3 kan man se på nätet, men jag vill ju liksom veta hur serien ska fortsätta. Även böckerna är snart utlästa, väntar på att biblioteket ska köpa in bok nr 10 (Dead in the family) som är den senaste.
Som tur är (och det är verkligen tur!) så har The Vampire Diaries säsong 2 börjat :-) Ian Somerhalder är verkligen ögongodis! ^^ Även dom böckerna har jag tänkt läsa, men de ligger fortfarande orörda i bokhyllan.
Tänkte avsluta det här inlägget med två trailers, så förhoppningsvis fler får upp ögonen för dom här två underbara serierna! Det går inte med ord att beskriva hur bra dom är! Så har ni inte sett dom?, gör det! Kan tipsa om en jätte bra sida där jag ser de flesta serier, www.tv.blinkx.com, sedan är det bara att söka på vilken serie man vill se, välja säsong och avsnitt, sedan vart man vill kolla. Jag brukar se på megavideo då det funkar bäst för mig.
True Blood säsong 3:
Vampire Diaries säsong 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0