Nästan som fredag

Ja idag/ikväll känns det nästan som det vore fredag, kan bero på att det är studiedag imorgon :-)

Dagen imorgon ska spenderas i Ullared med familjen, här ska det shoppas! ;)
Får se om jag hittar något, godis blir det iallafall!
Nu sitter jag iallafall vid våran stationära dator för att ladda Ipoden med nya låtar, det känns väldigt ovant att sitta vid en PC, läskigt vad snabbt man vänjer sig vid mac.

På tal om något annat så tog Gina körkort igår! :D Så nu blir det troligen att åka till Kallhäll den 30:e för att ställa några marsvin och hämta hem Rosmarin. Kan knappt vänta!

Nu har låtarna laddats klart så jag tror jag ska krypa ner i min varma säng, upp vid halv 6 imon. Men det är inte så farligt ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

tack så mycket! :)

åh, vad kul med ullared. hittade du något? :)

2010-10-14 @ 21:10:34
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0