Dagen innan

Imorgon blir det att gå upp super tidigt! 04.15 ska jag vara i O-hamn för att möta Gina och sen åker vi mot Eskilstuna och NM. Måste alltså gå upp senast 03.15. Aja det gör mig inget för det ska bli så sjukt kul att komma iväg på utställning och få träffa alla härliga marsvins-människor (haha vilket ord ;) igen :-)
Jag hann med 11.40 bussen idag eftersom vi har haft Estetisk Verksamhet och vi endast hade introduktion. Vilket gjorde att jag har hunnit med en massa saker. Bla skrivit på mitt debatt tal, tagit ut pengar, packat marsvins prylar, badat marsvin, klippt klor, fönat Irmelins päls och lite annat.
Nu ska vi strax äta kycklingsallad, och sen måste jag börja kolla över vad jag ska ha med mig imorgon förutom marsvins prylar ;)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0