En flyttar in...

Okej nu kan jag väl berätta vad det är jag har på gång :-)
Det ska nämligen flytta hit en liten (eller ja hon är ganska stor för sin ålder ;) self saffron hona! Hon heter Luneas Rosmarin och kommer ifrån Sophie som har Luneas marsvinsuppfödning. Antingen flyttar hon till mig i samband med Valbo eller Kallhäll utställningen, vilket det blir är ännu inte bestämt. Henne ska jag ställa i pet class framöver är det tänkt, men framförallt blir hon en mysgris :)
Ikväll är det dags för aerobic igen, och denna gång ska vi bli filmade.... hehe får se hur det kommer att gå, då jag inte är den bästa på att komma ihåg ^^

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja, dom sa att det behöves mycket mer pengar i år än andra år för dom hade höjt biljettpriserna så mycket.. Så vi skulle troligen inte få ihop tillräckligt mycket pengar. Så sa dom i alla fall, tycker det låter lite konstigt.

Vilken musikal såg ni nu igen? :)

2010-10-02 @ 19:19:46
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0