En härlig söndag

Såg precis att 7 st hade kollat in min blogg idag, hehe det är inte ofta som det är så många ^^
Söndagar brukar aldrig vara särskilt roliga men idag har det faktiskt känts som en bra dag :) Kan bero på att vi har schemafritt på tisdag. Ska försöka göra så många inlämningsuppgifter som jag bara kan imorgon kväll, så att tisdag blir ledig!
Idag har jag städat marsvinens bur, varit iväg till Lillsjödal och plockat en hel hink (!) med gräs till marsvinen, varit iväg till hundklubben och medans pappa spikade upp några bräder så tränade jag och Zorro. Och nu ska jag krypa upp i soffan med min Frida tidning som jag köpte igår men glömde att läsa ^^
kan berott på att tre underbara vänner kom hit för en massa prat och film. Mysigt!
Hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0