Lördag

Ikväll var det tänkt att jag skulle åkt till Rebecka ett tag och sett på film tillsammans med henne och Sofia, men båda två har blivit förkylda :/ Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på idag. Har redan hunnit med att ha marsvinen ute, badad Zorro, varit i skogen och varit hemma hos farmor på fika.
Nyss fick jag bekräftelsen till NM som är om en vecka! Jag längtar så otroligt mycket! :-) Det blir en dyr resa men det är värt det. Sen 25 September blir det utställning i Kalmar och 13 November i Bäckebo :)
Det är de utställningar som jag har bestämt för att åka på än så länge ;)
Funderar på att kanske åka till Ica och hyra en film tills ikväll, men vi får se hur de blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0