2 April

Då var den här ganska stressiga skolveckan över och nu är det bara 3 veckor kvar till påsklovet!
Var ju som sagt och såg Troja igår med klassen. Den var väl helt okej men varken Brad Pitt eller Orlando Bloom var särskilt snygga, vilket många i min klass tyckte ;). Såg däremot en annan film igår kväll som var riktigt bra! Sherlock Holmes! Förstår inte varför jag inte har sett den tidigare? Tur att många i min klass är lika filmgalna som jag är så att man kan få en massa bra tips. Älskar ju serien och filmen var precis lika bra. Och ja i den här filmen fanns det en snygg med, haha. Jude Law är det som jag menar förstås ;)






Kommentarer
Postat av: Ellen

haha men precis! ;)

2011-04-02 @ 22:17:23
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0