Tal

Tänkte mest bara säga att det är tisdag och jag har ångest över mitt svenska tal. Visserligen ska jag inte hålla det förrän nästa fredag, men problemet är att min text är för lång. Det ska vara 4-6min långt och mitt är 7min, 6.30 om jag pratar fort. Aja jag ska försöka att inte tänka på det ikväll utan istället gå upp till matvraken (marsvinen) och ge dem mat ;) 

En bild på Zorro (som förresten fyller 4år om nästan en månad!) från en skogspromenad förra veckan.

Haha ni behöver ju inte titta så väldigt noga i nedre delen av bilden. Zorro kan vara så pinsam ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Olemathilde

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2012-06-14 @ 08:15:44
URL: http://olemathilde.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0