Ett par dagar framåt

Nu ett par dagar framåt är det fullt upp!

I morgon är det Rix Fm i Kalmar så då bär det av dit med ett par vänner.
På fredag är jag återigen reklam utdelare, haha. Så då ska reklamen sorteras.
På lördag åker vi till mammas kusin i Karlshamn. På hemvägen hämtar vi upp nya marsvinet
och kullbrorsan till henne som är Mettes nya hane.
Söndag ska reklamen delas ut, sedan kommer Mette och hämtar sin hane och på kvällen ska jag
till O-hamn och bli fotograferad! Förhoppningsvis kommer Sofia hänga med också! :)

Så nu vet ni varför det kanske kommer vara lite dött här på bloggen. 


Kommentarer
Postat av: Mette med flock

Hoppas jag hittar till dig. haha. Mitt urbota lokal sinne. Inte blir det bättre att den härliga Borrelian tar bort halva mitt huvud.

2011-08-10 @ 18:41:59
URL: http://www.djurflocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0