THE NINE LIVES OF CHLOE KING

Okej, efter att ha sett första avsnittet så tänkte jag helt avskriva den här serien från
min "måse ses varje dag lista".
Lite för onaturlig och små töntig för min smak.
Men så läser jag på Thunmanstvblogg att sommarfinalen ska vara rysligt spännande och ha en
mega cliffhanger! Så då måste jag såklart fortsätta kolla ;)
Och nu efter att ha sett 10:e avsnittet kan jag bara säga, superdupermega spännande och en riktig cliffhanger på slutet!!
Eftersom man nu för tiden (när det gäller serier som handlar om en tjej som har två snyggingar till killar att välja emellan) ska välja vilket team man tillhör får väl jag sätta upp mig på
Team Alek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0