TREDJE ADVENT

Mindre än två veckor kvar till julafton, hur kan tiden gå så fort!? Den här helgen har även den sprungit iväg. I fredags kom Sofia, Rebecka och Malin hit på lite Idol mys. Fast det blev inte så mycket idol tittande, vi spelade "med vilda gester" istället ;) Igår var jag, mamma och pappa hos farmor och satte upp hennes julgran, sedan hem och titta på skidor, äta, se nobelfesten osv.. Idag har jag än så länge bara hunnit dela reklam men det finns massa som ska göras; plugga psykologi, se sprint, göra körkortsteori och slå in julklappar. 
Tänkte avsluta det här inlägget med ett tv-serie tips! ;)
Anno 1790 hade jag dömt ut efter att bara sett reklamen på tv, "en svensk serie kan väl inte vara bra?". Oj så fel jag hade! Sitter och plöjer avsnitt efter avsnitt på svtplay och det blir bara bättre och bättre! Om ni tänkte samma sak som jag, tänk om och se den! 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0