FREDAG

Sådär då var nästan allt klart tills imorgon, ska bara packa ihop lite fika åt mig. Pappa skjutsar mig halv åtta ungefär så jag behöver inte gå upp förrän halv sju! 

Som sagt har jag varit i Kalmar idag för att shoppa och äta kinamat! ;) Hittade ovanligt mycket, men det kan bero på att jag för en gångs skulle hade med mig pengar. Blev en sjal, två tröjor, underkläder, jeans och en födelsedagspresent till Rebecka. Nöjd är jag!

Nu ska jag fortsätta att kolla på Let's Dance och bara ta det lugnt resten utav kvällen. Förresten så tycker jag att all skidåkning imorgon kunde skjutas upp en dag så jag hinner se det ;)


En härlig bild från arkivet, tagen sommaren 09



Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh vad fin bild!

2011-02-25 @ 21:00:28
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Ellen

tack! och detsamma :)

2011-02-26 @ 19:59:29
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0