Opps

Nu blev det ett lite väl långt blogguppehåll! ;)

Så vad har hänt sedan sist? Ja knappt så jag vet det själv faktiskt. Men det har varit en massa prov och skolarbeten! Nu är det i alla fall sportlov, vilket känns underbart!

Lovet hittills i korthet:
- Trimmat Rosmarin inför Lördagens utställning i Bäckebo.
- Spenderat ett dygn med tre underbara vänner, innehöll skräckfilm, grillad korv, choklad, scones och simhallen :)

Lovet framöver:
- Idag ska vi hämta min syster och hennes kompis i Nässjö.
- Fredag blir det Kalmar med familjen.
- Lördag utställning i Bäckebo, skönt att det bara är fyra mil bort!

Ja det var väl det jag hade att säga just nu. Ska försöka blogga mer under lovet men i morgon börjar ju Skid-VM, så vi får se hur mycket tid som blir över ;)


Söta Zorro vill ha sommar, precis som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0