Sedan sist

Ja så vad har jag gjort sedan sist....
I söndags var jag och mamma som sagt på bio, Änglagård. Jag har inte sett de två tidigare filmerna men man förstod handlingen rätt bra ändå!
Måndag: skola lång dag, hemma vid fem...
Tisdag: skola, kort dag, hemma vid tjugo i fyra....
Onsdag: skola, idrott - träningsvärk!
Torsdag: skola, hemma vid tjugo över tre!, anmält till Bäckebo.
Ja som ni kanske förstår har den här veckan mest varit åka till skolan, åka hem från skolan. Men så klart har vi hittat på lite skoj i skolan emellan lektionerna ;-)
I morgon ska jag klippa mig i stan vid tre och sedan möt upp mamma. Kvällen sedan ska spenderas hos Malin :-)
Kan avsluta med att skriva vad jag har anmält till Bäckebo:

Luneas Rosmarin: Pet, Ras, KM Pet
Bäckebo's Rom Russin: Pet
Bäckebo's I'm in Love: Pet

Kommentarer
Postat av: Ellen

var filmen bra? jag har sett ettan och tvåan, så funderar på om den är värd att se kanske? ;)

2011-02-03 @ 21:31:18
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/
Postat av: Libanhedvig

Perfect work!

2011-09-08 @ 12:49:34
URL: http://libanhedvig.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0