1 dag kvar...

sedan är man inte 16 längre ;-)

Dagen idag har spenderats som de flesta andra - i soffan framför Tour de Ski! Härligt att Marcus Hellner kom två idag, hoppas nu bara att han inte tappar sin andra plats i touren.
Jag har faktiskt inte bara varit inne idag, utan har varit en sväng till skogen ;-)
har även haft marsvinen ute i ett par timmar för lite golvtid - vilket de älskar!
På tal om något annat så såg jag Snabba Cash för första gången igår kväll, den var bra men lämnade ute en massa från boken (som jag verkligen måste läsa klart) 

Som ni ser så har jag äntligen kommit på hur jag ska göra för att kunna stycke indela texten, men jag erkänner att det krävdes lite googling ;-)

Kommentarer
Postat av: Ellen

grattis! :)



sv: ja, dom är så söta :)

2011-01-07 @ 16:23:29
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0