Brokeback Mountain

En liten bild på det jag fick på min födelsedag, Mad Men säsong 1, Pengar, Bakbok...
har faktiskt bakat bullar ur den boken idag - de blev super goda!

Nu är man 17! Eller har varit det i två dagar :-)
Hade en jätte bra födelsedag och tack för alla grattis som jag fått här och där! 

Idag har jag hunnit göra rent marsvinsburen och haft marsvinen ute på lite golvtid ett par timmar, resten utav av dagen har bara försvunnit. Kvällen spenderades med familjen och filmer, först ut blev det Salt som var helt okej - lite väl overkliga stunt kan tyckas ;-) sedan såg jag och mamma en film som jag har velat se länge och som jag även har tänkt läsa boken - Brokeback Mountain. Åh så bra den va! Heath Ledger & Jake Gyllenhaal (behöver jag säga mer? ;-) Nu måste jag ju bara läsa boken!

När sen den var slut blev det att jag såg slutet av "John Tucker must die" en sådan där rolig men förutsägbar film.

Näe nu är det nog bäst att jag stänger ner datorn och går och lägger mig, hade tänkt gå upp tidigt i morgon, får se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0