Hej Hå!


Oj nu var det ett tag sedan sist!

Den här helgen har gått ruskigt fort! I fredags tog jag bussen till kalmar efter skolan för att möta upp resten av min familj. Jag skulle köpa present till Sofia och algtabletter till fiskarna. Efter det åkte vi ut till City Gross och handlade sedan blev det mat på McDonalds. Jag blev ganska sur när jag upptäckte att handbollen började vid 6 och inte 8, alltså fick jag och pappa lyssna på matchen på radio, men det gick ju det med - synd bara att Sverige inte tog sig till final. 
Igår vet jag inte vad jag gjorde på dagen, helt sjukt att den bara kan försvinna! Kvällen spenderades i alla fall hos Sofia för att fira att hon fyllt år, god mat och massa skratt så klart! Första gången vi sågs alla fem sedan sommarlovet så det var riktigt skoj :-)
Idag blir det att göra rent marsvinsburen, se handboll, städa mitt rum och sedan bio med mamma till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0