Mitt 2010

Januari




Jag fyllde 16 och sista terminen på Fröviskolan började.

Februari



En massa snö och en massa OS tittande och jag blir alltid lika glad när jag ser den här bilden!
Mars




Våren började äntligen komma! Jag köpte även mina Converse.

April


På bloggen skrevs det en massa om att "äntligen är våren här" och det var den!
Skolan flöt på med nationella prov, innebandy turneringar och soliga raster.
Jag gick även och väntade på att en skinny hona skulle födas hos Ruths uppfödare.
Maj




Zorro fyllde 3 och Joel Kinnaman var sjukt snygg i MQ;s reklam! Årets Musikal påbörjades!

Juni





Skoldagarna fylldes utav musikal arbete och sedan fyra föreställningar.
Var så sjukt roligt att få visa upp musikalen som vi alla var stolta över!
Sen slutade vi nian, vilket var härligt men väldigt sorgligt.
Lilla skinny honan Molly flyttade hit 7 veckor gammal. Åkte
också på utställning till Linköping med överraskande resultat,
Ruth fick ett silverkort och en BIS PET 4 placering, Irmelin
blev Bästa Klippta!

Juli



Juli var en riktigt varm månad så dagarna spenderades ofta vid sjön, Zorro var givetvis med.
Fick även reda på att jag
hade kommit in på Samhällsprogrammet på Oscarsgymnasiet!
Blev många härliga dagar med vänner i Juli.

Augusti






Äntligen en egen dator och det blev en macbook.
Åkte till Stockholm med mamma och syster där vi bla såg
Allsång på Skansen. I slutet av augusti började jag gymnasiet.

September








Förutom att skolan rullade på så åkte jag och Gina på NM i Eskilstuna.
En riktigt rolig dag blev det! :-) Var även första
utställningen sedan Juni.
Oktober




Mellan allt skolarbete så försökte jag hinna träffa mina fina vänner, vilket jag också hann.
30 Oktober var det utställning i Kallhäll och fina Rosmarin flyttade hit :-)
Resultaten i Kallhäll blev riktigt bra, Ruth fick sitt andra silver och blev BIS PET 9,
Rosmarin fick sitt första silver och ett HP för sötaste baby flickan.

November






I November så var jag och såg Harry Potter och Dödsrelikerna.
På vägen hem vart det snö storm och sedan dess
har snön bara fortsatt att komma.
I slutet av månaden sattes min adventsstjärna upp & årets julkort gjordes.
Jag började också att övningsköra.

December






Årets sista månad. Promenader i skogen med mamma och Zorro, jullov
och så började Tour de Ski!
Avslutades med julafton och Nyår!

Sammanfattningsvis så kan jag säga att detta inlägg tog lång tid att göra!
2011 måste jag bli bättre på att ta fler vardagsbilder ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0