Nyårs-lista

Har året varit bra? Året har varit riktigt bra! Men med en massa förändringar - både positivt och negativt

Höll du några utav dina nyårslöften? Brukar inte ha nyårslöften ;-)

Tror du 2011 kommer bli lika bra? Jag hoppas på det!

Har du förlorat någon kompis detta året? Nej

Vad kommer du sakna från 2010? Att se mina bästa vänner varje dag, vilket tyvärr inte blir nu när vi går på olika skolor

Nämn en positiv sak från 2010? Började på gymnasiet och trivs super!

Vad spenderade du mest pengar på? Marsvinen, utställningar, kläder

Finns det någonting du ångrar med 2010? Inte som jag kan komma på nu

Lärde du dig något nytt under 2010? Säkert en massa :-)

Bästa köpet? Molly & Rosmarin!

Blev du kär i år? Nej

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Alla de datum som vi spelade upp vår Musikal ♥

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Åkte endast runt en massa i Sverige

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Slutade nian och började gymnasiet!

Vad var din största framgång 2010?
Slutade nian med betyg som jag är jätte nöjd över

Största misstaget?
Finns säkert en del...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ruskigt förkyld och som vanligt värkande knän...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer med hunden. Får kanske bli mitt nyårslöfte?

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget

Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen

Favoritprogram på tv?
Oj finns så många men bla.. True Blood, Mad Men, Grey´s, Gossip Girl..

Bästa boken du läste i år?
Måste bli "The Sookie Stackhouse novels!"

Största musikaliska upptäckten?
Oskar Linnros, Snook, Florence + The machine

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Åt en massa tårta med familjen! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0